خیلی متشکرم
پاور من EPS هست .پس محافظ رو از سر راهش بر می دارم
در مورد بقیه وسایل وضعیت چطوره ؟ مثل پرینتر ، اسکنر ، مانیتور و مودم و ...
در مورد تجهیزات غیر کامپیوتری مثل تلوزیون و یخچال چی ؟
اگه این دستگاه ها کلا فایده ای ندارن کلا بزارمشون کنار :)
متشکرمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks