تست های فوق العاده ای بود نیما جان . حقیقتا رکورد های بالای 7Ghz برای خودش یه دنیای دیگه ای رو می طلبه ! Lol
چند تا سوال برام پیش اومده :
1 - منظورت از این جمله دقیقا به کجا مربوطه میشه ؟
2 - اونطوری که من متوجه شدم شما برای پل شمالی ( NB ) هم از کانتینر نیتروژن استفاده کردید . حال با توجه به پایین بودن رنج فرکانس FSB در اورکلاک اینگونه پردازنده ها، وجود این کانتینر اضافی دلیل خاصی داره ؟به شدت PWM مارو اذیت میکرد






پاسخ با نقل قول
Bookmarks