سلام سیاوش جان ..
خیلی عالی بود ! تلاشت تحسین بر انگیزه
با این رکورد و در عمل , تلاش خودتان را ثابت کردید. به امید رکورد های بالاتر ( انشاا... )
ممنونم
سلام سیاوش جان ..
خیلی عالی بود ! تلاشت تحسین بر انگیزه
با این رکورد و در عمل , تلاش خودتان را ثابت کردید. به امید رکورد های بالاتر ( انشاا... )
ممنونم
آخرین ویرایش توسط Xtreme در تاریخ 09-03-10 انجام شده است
کاش به زمانی برگردم
که تنها غم زندگی ام
شکستن نوک مدادم بود...
PCN Exclusive User
عضو VIP شهرسختافزار
با سلام خدمت تمامی دوستان گلم .
دیروز بعد از مدتی با بچه ها ( آرمان و سیاوش عزیز ) دور هم جمع شدیم تا یک مقداری PES2010 بزنیم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یک دفعه به سرمون زد تا یکم تست روی LN2 بزنیم ، که امروز تونستیم مقداری LN2 تهیه کنیم و رکوردهای خوبی هم به ثبت رسوندیم ولی متاسفانه مادربردی که داشتیم ( Rampage Extreme ) مقداری اذیت کرد و به ناچار روی P5B Premium که روز قبلش Vcore & Vdroop مد شده بود تست زدیم که به شدت PWM مارو اذیت میکرد برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مشخصات سیستم تست :
Mainboard : Asus P5B Premium - P965
Cpu's : P4 651 - P4 631
Ram : Crucial Ballistix - D9GMH
Power : Green GP1035W
Intel Pentium 4 631 @ 7200MHZ
Valid Link
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Intel Pentium 4 651 @ 7094MHZ
Valid Link
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یک سری عکس هم از محیط تست گرفتیم که اینجا قرار میدم .
تو هر کاری همه جورش هستن !!!
یه عده فقط نظر میدن , یه عده شروع نکرده قسم میخورن که بهترینن ، بابا اعتماد به نفس !!!
یه عده هم هستن . . .ولی بودن و نبودنشون فرقی نمیکنه ...فقط یه سری یه جنبشو شکل میدن ...
با هر قدم جهت آینده کل جنبشو برا همه مشخص میکنن ... اونان که تاریخو با دستاشون مینویسن ...
.D3VIL. (13-03-10), AhriMAN_7211 (15-11-16), alirezairan (12-03-10), Curtis (12-03-10), Hamid2547 (12-03-10), Hessam_7800gtx (13-03-10), Jagvar (13-03-10), Labyrinth (12-03-10), M A H R A D (12-03-10), Mahdi_Moosavi (12-03-10), Moein (12-03-10), nima_hl (12-03-10), PUMAOC (12-03-10), serpens13 (12-03-10), Shahryar (12-03-10), vandelin (12-03-10), ViViD (12-03-10), Xtreme (12-03-10)
عضو VIP شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Extreme برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام
فوق العاده بود و رکورد اول CPU-Z ایران محسوب میشه گل کاشتی نیما عزیز و همچنین سیاوش و ارمان گل به همتون تبریک می گم
مادربورد تا اونجایی که از ولتاژی که داده معلومه که مود شده و منظور از اینکه PWM دچار مشکل شده این هست که توانایی دادن تحمل ولتاژ 2 ولت رو برای سی پی یو نداشته البته اگر درست بنده برداشت کرده باشم
گل کاشتی نیما عزیز بت تبریک می گم
New Season
55 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 55 میهمان)
Bookmarks