اقا اگه کی بن بشه چه طوری دویاره می تونه بازی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه می شه یه سایته دیگه تو همین مایه ها معرفی کنین
کاربر شهرسختافزار
اقا اگه کی بن بشه چه طوری دویاره می تونه بازی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه می شه یه سایته دیگه تو همین مایه ها معرفی کنین
کاربر شهرسختافزار
ناشناس عزیز... اول از همه بابت ورود به فاروم پی سی نتوورک از طرف خودم و بقیه ی اعضای فاروم به شما خوش آمد میگم.
دو حالت بن شدن داریم. یکی بن شدنی دائمی و یکی بن شدن موقت. اگه بن دائمی بشید، اون اکانتتون دیگه بر نمیگرده (مگر در مواردی که ادمین اشتباه کرده باشه، و خوب... بتونید اشتباهش رو بهش بقبولونید که کم اتفاق میافته) و باید یه اکانت دیگه بسازید و از صفر شروع کنید. اگر بصورت موقت بن شده باشید هم که خوب بعد از مهلتی که ادمین مشخص کرده به بازی برخواهید گشت.
بازی آنلاین تحت مرورگر، بسیار زیاده. تریبال وارز... آی کاریم و تراویان نمونه های خوبش هستن. ولی از نظر من ایریپابلیک دومی نداره! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
یعنی من اگه یکی برام دعوت نا مه بفرسته بازم می تونم با کامپیوتر خورم با همون ای پی دوباره بازی کنم
کاربر شهرسختافزار
آره داداش بازی کن، مشکلی پیش نمیآد
یکی از بچه ها بعد از اینکه 5 بار بن شد و بازم اکانت ساخت، از طرف ادمین یه نامه دریافت کرد که بهش گفته بود دیگه حق نداره بازی کنه و کلا از بازی اخراج شده!! البته اون هنوزم داره بازی میکنه!!!!!!!!!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستی ملت انتخابات یادتون نره
کاربر شهرسختافزار
ای ول تو خیلی باحالی پسر یوزره تو در ایریپابلیک چی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Musketeer™ Pro (02-10-08)
کاربر شهرسختافزار
اقا یکی می تونه یه دعوت نامه واسه این ای دی بده alirezcv@yahoo.com
کاربر شهرسختافزار
ما خیلی چاکریم داداش
یوزرم هم Musketeer هست، لینکش هم تو امضام هست. هر کاری داشتی (اعم از کمک و هر چی دیگه) خودم در خدمتم.
ضمنا، فعلا بیخیال دعوت نامه بشید چون انگار ادمین دعوتنامه فرستادن رو بسته... ملت میفرستن، ولی دعوتنامه ای نمیرسه و فقط اینوایت هاتون به فنا میره!
راستی منم برگشتم ایران!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Âli rângêr (02-10-08), green_waves (02-10-08)
کاربر شهرسختافزار
به ايران خوش اومدين
يك سوال داشتم امكانش هست كه گولد را بر عكس بر گردونيم تو كارت ؟
Musketeer™ Pro (02-10-08)
کاربر شهرسختافزار
من میگم در صفحه اول قبل از لوگین شدن یه چیزی نوشته دعوت نامه مجانی من می گم حالا که شما نمی تونین دعوت نامه به من بدید برین اونجا در خواست یه دعوت نامه بدید واسه من خوده سایت این دعوت نامه رو می فرسته من چون بن شدم کلا این صفحه ی سایت فقط برام نوشته شما بن شدید
اگه یوزرم رو در اینده از شنا خواست alireza_hitler222 بزنید ایمیلم هم alirezcv@yahoo.com
جان من یه جوری من وبیارین تو بازی بعدشم کسی هست که دیگه نخواد بازی کنه و بخواد بره اگه هست یوزر و پسش رو بده به من
Musketeer™ Pro (02-10-08)
کاربر شهرسختافزار
اگه می شه سریع جوابمو بدین
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks