ما خیلی چاکریم داداش
یوزرم هم Musketeer هست، لینکش هم تو امضام هست. هر کاری داشتی (اعم از کمک و هر چی دیگه) خودم در خدمتم.
ضمنا، فعلا بیخیال دعوت نامه بشید چون انگار ادمین دعوتنامه فرستادن رو بسته... ملت میفرستن، ولی دعوتنامه ای نمیرسه و فقط اینوایت هاتون به فنا میره!
راستی منم برگشتم ایران!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید








پاسخ با نقل قول
Bookmarks