من میگم در صفحه اول قبل از لوگین شدن یه چیزی نوشته دعوت نامه مجانی من می گم حالا که شما نمی تونین دعوت نامه به من بدید برین اونجا در خواست یه دعوت نامه بدید واسه من خوده سایت این دعوت نامه رو می فرسته من چون بن شدم کلا این صفحه ی سایت فقط برام نوشته شما بن شدید
اگه یوزرم رو در اینده از شنا خواست alireza_hitler222 بزنید ایمیلم هم alirezcv@yahoo.com
جان من یه جوری من وبیارین تو بازی بعدشم کسی هست که دیگه نخواد بازی کنه و بخواد بره اگه هست یوزر و پسش رو بده به من






پاسخ با نقل قول
Bookmarks