آره داداش بازی کن، مشکلی پیش نمیآد

یکی از بچه ها بعد از اینکه 5 بار بن شد و بازم اکانت ساخت، از طرف ادمین یه نامه دریافت کرد که بهش گفته بود دیگه حق نداره بازی کنه و کلا از بازی اخراج شده!! البته اون هنوزم داره بازی میکنه!!!!!!!!!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

راستی ملت انتخابات یادتون نره