خدا بگم چی کارت کنه دی ناتاله .
2 تا پنالتی رو خراب کردن ، واااااااااااای ، خدااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااا .
از ته دل ناراحت شدم ، ایران بود انقدر ناراحت نمی شدم ، واااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اای .






پاسخ با نقل قول
Bookmarks