بچه ها به نظرم ن که اسپانیا هم مثل هلند تیپ قهرمانی نداره!
ایتالیا از این طرف میره بالا آلمان هم از اون طرف و سرانجام آلمان قهرمان میشه!
بچه ها به نظرم ن که اسپانیا هم مثل هلند تیپ قهرمانی نداره!
ایتالیا از این طرف میره بالا آلمان هم از اون طرف و سرانجام آلمان قهرمان میشه!
.:: Things Are The Way They Were Before ::.
Emperatour (22-06-08), M A H R A D (22-06-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks