من میگم استایل سایت بسیار عالیه با موزیلا بیاین که راحت وارد شید
اما دلیل که من فکر کنم
1-مسابقات آور کلاک که بیشتر اعضا فعال در اون هستند
2-جدی تر شدن درس دانشگاه منظورم امتحانات و ....
3-کم شدن ورود قطعات جدید که بحث سرش کنیم
همین
اما تعداد بازدید کننده ها همونه فقط تعداد ارسالها کم شده






پاسخ با نقل قول

Bookmarks