از اينايي كه دوستان گفتن من فكر ميكنم منظورشون تعداد كاربرا نيست بلكه تعداد پستهاي كاربرا هست!! در مورد خودم كه آره با اين موافقم از بعد از تعطيلات كمتر توي بخش خودم پست دادم.
ولي با كم شدن تعداد كاربرا موافق نيستم حتي با وجود تمام مسائلي كه براي سايت پيش آوردن!!
راستي من با اين تم جديد مشكل چنداني ندارم . اينقدرا هم بد نيست كه!!! سخت نگيريد... كم كم درست ميشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks