البته این حس فقط مختص این انجمن نیست و توی خیلی از انجمنهایی که میرم همین بحثها میشه .
ولی در کل من نظرم مثبت هست و فکر نمیکنم بازدیدها اونقدر کم شده باشه .
شاید به نظر کم شده باشه ، اما به خاطر اینه که مطالب حرفه ای تر شده و در نتیجه کاربرهای خاصی رو جذب خودش میکنه . پس نمیشه انتظار داشت مثل هر فرومی شلوغ بشه و در مورد هر چیزی بحث بشه .
اما خداییش این تم جدید واسه من که کلی ادعای فروم بازی دارم هنوز کلی دردسر داره !







پاسخ با نقل قول
Bookmarks