من 2تا نظریه دارم.
یک اینکه بعد از عید شده و بعضی ها امتحان و میان ترم دارن و بعضیا برای کنکور تلاش میکنن که اوایل تابستان این به حالت عادی بر میگرده
دوم اینکه راحت نبودن با تم جدید. نمیگم تم بده ها!!! منظورم اینه که چون مدرن تر شده هنوز نتونستن ارتباط خوبی باهاش بر قرار کنن.







پاسخ با نقل قول
Bookmarks