اقا من یه سونی اریکسون مدل w550i دارم وقتی روشنش می کنیم صفحه سفید می مونه زنگ هم می زنیم بش میگه دستگاه خواموشه چیکارش کنم فلش می خواد؟؟؟
اقا من یه سونی اریکسون مدل w550i دارم وقتی روشنش می کنیم صفحه سفید می مونه زنگ هم می زنیم بش میگه دستگاه خواموشه چیکارش کنم فلش می خواد؟؟؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks