سلام من گوشی k510 دارم این منو را روش اجرا کردم ولی راضی نیستم میخاستم بپرسم چجوری به حالت قبل برگردونمش؟؟اینجوری اصلا نمیشه با گوشی کار کرد لطفا کمک کنید
اگه منو رو به تم چسبوندی با عوض کردن تم منو به حالت Default برمی گرده برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید