اقا من یه سونی اریکسون مدل w550i دارم وقتی روشنش می کنیم صفحه سفید می مونه زنگ هم می زنیم بش میگه دستگاه خواموشه چیکارش کنم فلش می خواد؟؟؟
اقا من یه سونی اریکسون مدل w550i دارم وقتی روشنش می کنیم صفحه سفید می مونه زنگ هم می زنیم بش میگه دستگاه خواموشه چیکارش کنم فلش می خواد؟؟؟
کاربر شهرسختافزار
اره باید فلش بشه!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط TheGame برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگه سریال چنج شده باشه بعد از اینکه فلش کردید.هنگام روشن شدن توی پلیز وایت گیر میکنه که اگه پچ پلیز وایت برای این گوشی باشه میشه ردش کرد .اگر نبود باید بدید با باکس براتون پلیز وایت را رد کنه
اگه فریمورتون این باشه پچ پلیز وایتش هستW550_R4CB020
آخرین ویرایش توسط M@jiD.P30on در تاریخ 19-11-08 انجام شده است
Game (19-11-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks