برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Ali™ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نه دست کاریش نکردم
چه قدر هزینش می شه اگه می تونم خودم کنم که خودم فلشش می کنم
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Ali™ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نه دست کاریش نکردم
چه قدر هزینش می شه اگه می تونم خودم کنم که خودم فلشش می کنم
عضو VIP شهرسختافزار
منم خودم يه بار W810 داشتم كه اين طور مشكلي داشت. FS و Main رو به سختي پيدا كردم. (با توجه به فريمور) بعد رفتم براش Customize پيدا كردم. وقتي روشنش كردم اصلا كلا گير مي كرد.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط TheGame برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
معمولا هر تعميرگاه موبايلي كه بگيري كه يه دستگاه فلش داره. چون اين مشكل فقط مربوط به هك كردن گوشي نميشه.هزينه اش هم شايد 7-8 تومن بشه. در كل هدف اين تاپيك فقط نصب Patch بر روي گوشي هاي سوني اريكسون بود.
با سپاس برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Game (20-11-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks