بیینم دوستان من چیکار کنم
گوشی من w880 نمی دونم چی شوده که سخت بالا میاد نزدیک به 5 دقیقه طول میکشه و سی دی خودشم نصب کردم اما کامپیوترم نمی شناسدش
کاربر شهرسختافزار
بیینم دوستان من چیکار کنم
گوشی من w880 نمی دونم چی شوده که سخت بالا میاد نزدیک به 5 دقیقه طول میکشه و سی دی خودشم نصب کردم اما کامپیوترم نمی شناسدش
عضو VIP شهرسختافزار
به خاطر نصب برنامه های زیاد این طوری شده بهتره گوشیتو یه بار Master Reset بکنی!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط rezadg برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگه Sony Ericsson PC Suite رو نصب کنی که هیچ مشکلی نداری شاید اشکال از کابل USB باشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks