سلام.
این یک سایت خوب برای اضافه کردن دکمه (Button) به اپرا :
http://operawiki.info/CustomButtons#quickprefs
روی هر دکمه ای که خواستید کلیک کنید و بعد OK کنید
سپاس
Administrator
سلام.
این یک سایت خوب برای اضافه کردن دکمه (Button) به اپرا :
http://operawiki.info/CustomButtons#quickprefs
روی هر دکمه ای که خواستید کلیک کنید و بعد OK کنید
سپاس
SSA Super V.I.P
سعید جان خوب مشکلی هست که اکستنشن داره ؟!
داره که داره خوش بحالش و خوش بحال طرفدارهاش ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مهراد حان فروم هر نرم افزاری از نرم افزار خودش طرفداری می کنه .
از این نمودار ها منم به راحتی میتونم درست کنم .
بیا اینم نمونش ! :
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
Administrator
واقعا چه انسان هنرمندی هستی تو ساسان !! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sAsAn.K برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستی من اون بنچمارکها رو از فروم اپرا نیاوردم که ... شما بد برداشت کردی
گفتم فروم اپرا رو ببینی مفیده ، نگفتم بنچمارک از اونجا گذاشتم
بنچمارکها واسه سایت http://nontroppo.org هست
سپاس
4 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 4 میهمان)
Bookmarks