این اسمش مشکل نیست فقط عادت کردن به اون حالته !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sAsAn.K برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این اسمش مشکل نیست فقط عادت کردن به اون حالته !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sAsAn.K برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD Ryzen 5800X
MSI X570 Tomahawk
Geforce RTX 3080 FE
32GB Crucial DDR4-3600 CL16
WD SN750 Black 1TB SSD
Corsair HX1200i
LG 27GP850B
कभी हार
دوستان تند سازي فايرفاكس ! :
لود صفحه ي ياد شده توسط سپهر با فايرفاكس تند سازي شده با همون Isp مورد استفاده سپهر ( روي يك كامپيوتر ) :
سرعت لود :6.281 اسكرين شات هم هست .
در حال دانلود آخرين نسخه موجود آپرا هستم به محضي كه تموم شد روي اون هم تست ميكنم .
تايمري براي آپرا سراغ نداريد كه اتوماتيك سرعت را اندازه بگيره ؟
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
sAsAn.K (15-01-08)
कभी हार
دوستان نتيجه با آپرا 9.50b :
13 ثانيه و 2 صدم ثانيه !
بچه ها مطمئن هستيد كه من ورژن صحيح را دانلود كردم ؟!؟!
ftp://mirror.pacific.net.au/OpenSour..._Eng_Setup.exe
چون اين نسخه سرعتش بهتر شده اما افتضاح هست از نظر استاندارد بودن يعني در خوندن كد بسيار مشكل داره گرچه نسخه بتا هست و اين مشكلات طبيعي هست اما خيلي زياده اين مشكلات برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ببينيد :
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
sAsAn.K (15-01-08)
پش شهریار باید دست بکار بشه و فروم رو با Opera هماهنگ کنه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD Ryzen 5800X
MSI X570 Tomahawk
Geforce RTX 3080 FE
32GB Crucial DDR4-3600 CL16
WD SN750 Black 1TB SSD
Corsair HX1200i
LG 27GP850B
Emperatour (15-01-08), M A H R A D (15-01-08)
कभी हार
دوستان نگيد اين حرف را اصلا نميتونه بخونه اين كد ها را آپرا ! البته در نسخه 9.25 اين مشكل نبود ولي الان كه هست ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگه قرار بود استاندارد كنم در نسخه 9.25 اين مشكلات نبود پس نميشه نتيجه گرفت كه كد ها استاندارد نيست برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
Administrator
دقیق بگو مشکل چیه !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستی اگه من هم فروم رو توی فایر بصورت Cache شده داشتم توی 2 ثانیه لود میکردم!
اومدی اپرا رو با فایرفاکس با کش مقایسه کردی توقع غیر از این هم داری ؟!
دوستان مثل این که فراموش کردند ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بابا این نسخه بتا است
تازه با همین بتا بودن تمام تستهای CSS رو Pass کرده وای به حال فاینالش !!
چرا ، IE داره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدسازگاری فایرفاکس رو هیچ مرورگری نداره .
سپاس
آخرین ویرایش توسط M A H R A D در تاریخ 15-01-08 انجام شده است
कभी हार
مهراد جان دقت كن به navbar بالاي صفحه و بنر !!!!!! كد ها را نخونده اصلا برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در مورد سرعت لود اول از همه اينكه اين تست بنده با فايرفاكس Tweak شده هست نه معمولي و توش همه چيزي امكان داره اما اتفاقا اصلا از كش استفاده نشده و اگه بخواي اسكرين شات هم دارم .
راستي مهراد جان يك سوالي آيا شما هنوز بر اين باوريد كه آپرا استاندارد هست ؟! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
4 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 4 میهمان)
Bookmarks