دوست عزیز
درود
من تمام صفحات تاپیکتون رو تو فروم همسایه و همین فروم خوندم
بهتون قول میدم اگه این تاپیک رو نمیزدین هیچی دستتون رو نمیگرفت برد خودتون رو هم بهتون نمیدادن و یه برد دست دو بهتون میدادن و قال قضیه رو میکندن شک نکن
بنده تو یه شرکت خصوصی کار میکنم
کارم هم خدماتیه و یه سری از دوستای همین فروم هم میشناسمشون و افتخارم اینه که میتونم کمکشون کنم
همین برند بسیاز زیبا و نامدار آواژنگ هم قبلا مشتریه ما بودن که بماند که چه ها گذشت و......منجر به قطع همکاری شده بگذریم
دوست گلم
تو ایران تو شرایط فعلی اقتصادی و... چیزی به اسم گارانتی وجود نداره یا خیلی سخت انجام میشه و کلی اذیت داره وووو اون چیزی نیست که فکر بکنید
بنده ام خودم خیلی سرو کارم افتاده با این شرکتها ولی انصافا و از حق نگذریم فقط فراسو و گرین اصلا ازم سوال نکردن
آواژنگ اولاش خوب بود ولی الان شرایط چیز دیگه ای میگه یه مادربرد ایسوس هم داشتم که به اشتباه خودم تو آورکلاک بهش صدمه زدم بردم گارانتی و یه دونه نو همون مادربرد رو بهم دادن بدون سوال
حتی کابلها و پنل رو هم برنداشتن فقط کارتن روی جعبه اصلی رو برداشتن که نشه مادربرد رو به عنوان مادربرد نو فروخت
خوب انسانی مثا من و شما که نهایت سالی یک بار قطعه بخوایم بخریم با همین چیزا دلخوش میشه نه تبلیغات و تلفن به اصلاح مدیر خدمات
بعله اگه مدیر خدمات زنگ بزنه و عذر خواهی کنه به عنوان کوتاهی شرکتش (ژاپن) اون قابل تقدیره نه برای تهدید و خط و نشون






.gif)
پاسخ با نقل قول
Bookmarks