والا منظورتون رو نفهمیدم!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط G81 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سیستمم اینه :
Vista SP1 32-bit
ram : 2 gig bus800
graphic : NVIDIA GeForce 8600GT 1GB DDR2
توی پروپرتیس سیستم هم نوشته:
Dedicated graphics memory : 1024 MB
Total available graphics memory : 1791 MB
نمیدونم چیه!
درایورش هم : روی سی دیش نوشته : Version 162.18Y
Processor : Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E4500 @ 2.20GHz
پیکسل مانیتورم : 1024x768






پاسخ با نقل قول
Bookmarks