اقا سوال من رو جواب ندادیذ
تو چند پست قبلی یکی سیو 100% رو گذاشت ما هم دانلود کردیم ولی کجا باید بزاریم که بازی 100% بشه
ایا کسی سیو رو داره
کاربر شهرسختافزار
اقا سوال من رو جواب ندادیذ
تو چند پست قبلی یکی سیو 100% رو گذاشت ما هم دانلود کردیم ولی کجا باید بزاریم که بازی 100% بشه
ایا کسی سیو رو داره
कभी हार
چرا عزیزم چندین بار هم پاسخ دادیم توی تاپیک لطفا تاپیک را مطالعه کنید کامل در مورد گذاشتن Save game ها صحبت شد ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nma برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
Moein (27-01-09)
कभी हार
باتشکر از علی عزیز بابت معرفی پچ ...
Patch 1.0.2.0 هم منتشر شد !
این پچ که دومین پچ رسمی منتشر شده برای بازی GTA IV نسخه کامپیوتر است شامل رفع مشکلاتی در بازی از جمله :
- اضافه شدن امکانات گرافیکی به تنظیمات گرافیک بازی از جمله " کیفیت آب " ، " کیفیت سایه ها " و ... .
- بهبود رندرینگ در بازی
- بهبود VSync
- رفع مشکلاتی که با سری 7000 انویدیا وجود داشت .
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
Armin-N (02-02-09), break_dance (31-01-09), Mahdi_Moosavi (31-01-09), Moein (27-01-09)
کاربر شهرسختافزار
ما منتظریم ببینیم چی میشه!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks