می تونی یه اسکرین شات ازش بزاری
عضو VIP شهرسختافزار
می تونی یه اسکرین شات ازش بزاری
New Season
دوستان بی زحمت یه توضیح راجب نحوه ریختن سیوهای GTA بدید!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من این بازی رو تا آخر رفتم و سیوهامو نگه داشتم چون میخواستم ویندوز عوض کنم،حالا که دوباره نصب کردم هرکاری میکنم نمیتونم سیوهامو بیارم و چون شنیدم که میشه میخواستم بپرسم چه کار باید بکنم؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته مطمئنن این رو قبلا توضیح دادید ولی شرمنده تعداد صفحات زیاده امکان سرچ نیست!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
سلام بچه
من تو مرحله clean getaway وقتی میرم ماشین رو میدزدم
یه جا بهم نشون میده که میرم اونجا ولی هیچ کاری نمیکنه
یعنی هیچ علامتی نیستش
بهید چی کار کنم؟
تو همون جا که پارکینگه و یه درش باز هست رو میگم
لطفا کمک کنید
با تشکر
कभी हार
خدمت شما :برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط N0m@d برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://pcnetwork.ir/showthread.php?t=19601&page=14
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
D J V A H I D (13-02-09), N0m@d (09-03-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks