عزیزم برای نصب پچ دومی که برای دانلود گذاشتیم کافیه دانلود کنید و پچ را با Extract کنید و فایل .exe را اجرا کنید !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط majidcvn برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای پچ اولی هم که به پوشه Content برید و فایل Setup را اجرا کنید و در آخر که نصب کردید UpdateTittle را بزنید .
حجت جان من یکی گذاشتم از 25 درصد بازی . ولی Save Game تک تک مراحل بازی را هم دارم . فقط شما یادت هست اون مرحله ای که میخوای اسمش چی بود ؟ تا برات بگذارم . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدکسی سیو 37 درصد بازی رو با فلدر xlive داره بذاره ؟







پاسخ با نقل قول
Bookmarks