این که گذاشته بودم نسخه xp بود شما مال درایور ویستا رو نصب کردی بازم مشکل داشتی اخه 8600 با gt تو xp هم به سختی اجرا می شه چه برسه به ویستا

شما ضمننا اگه می تونید یکم هم گرافیک . هم سی پی یو رو تیونینگ کن بهتر می شه فرکانس هسته ی گرافیکتون چیه ؟
والا منظورتون رو نفهمیدم!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سیستمم اینه :
Vista SP1 32-bit
ram : 2 gig bus800
graphic : NVIDIA GeForce 8600GT 1GB DDR2
توی پروپرتیس سیستم هم نوشته:
Dedicated graphics memory : 1024 MB
Total available graphics memory : 1791 MB
نمیدونم چیه!
درایورش هم : روی سی دیش نوشته : Version 162.18Y

Processor : Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E4500 @ 2.20GHz
پیکسل مانیتورم : 1024x768