برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ™ D J V A H I D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
وحید جان. هارددیسک حتما یادت باشه بلک ادیشن تهیه کنید.
کارت صدا هم ورژنهای مختلف
MoTu
تهیه کنید هر کدومش به ÷ولتون میاد. البته اگر شیراز گیر بیاد
مانیتور هم
Samsung Syncmaster T220P
عالیه
اسپیکر هم از برند کریتیو انتخابهای زیادی وجود داره. توی پاساژ ملاصدرا نمایندگی کریتیو برو و به نسبت پولت تهیه کن
سوالی داشتی در خدمتم






پاسخ با نقل قول
Bookmarks