بهادر جان برد تخصصی اورکلاک به چه درد یک کاربری که استفاده گرافیکی داره میخوره ؟ و سوال دوم اینکه با توجه به استفاده های Multi-Thread ایشون 755 به نظرتون بیشتر به کارشون میاد یا 1366 ؟!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با توجه به بودجه ایشون به هیچ وجه 775 پیشنهاد نمیشه به خصوص یک برد مخصوص اورکلاک !
رضا جان در مورد مادربرد خدمتتون عارض بشم که این مادربرد با توجه به 200 هزار تومن قیمت بالاترش نمیارزه به نظر من همون P6T معمولی را بگیرند بعد روش یک کارت صدای حرفه ای بگذارند انتخاب بهتری هست . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
گرافیک را هم وحید جان مشخص کن کار طرف چیه ( بپرس ازش ) ولی قطعاً پایین تر از 4890 نگیر چون این سیستم اگه قراره کار های گرافیکی از جمله رندر انجام بده گرافیک پایین تر به درد ایشون نمیخوره . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







پاسخ با نقل قول
Bookmarks