كاملا تاييد ميكنم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شهريار عزيز. به نظر من بازم برميگرده به ميزان كارآيي كه طرف از سيستم صداي كامپيوتر بخواد. معمولا كارت صداي Onboard اگر بخواد جداگانه تهيه بشه(درصورتي كه وجود داشته باشه) مجموعا قيمتش بالاتره از حالتي كه با مادربورد Obboard خريداري بشه. كارت صداي مادربوردي كه بنده عرض كردم از برند مطرح Creative هست و كارآيي خيلي خوبي داره. اما اگر اين كارت واسه ايشون كفايت نكنه مسلما فرمايش شما كاملا درسته. پس با احترام كامل به فرمايش شما به نظر بنده تا كاربري ايشون از كارت صدا مشخص نشه نظر قطعي نميشه داد. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شهريار عزيز. تا جايي كه بنده اطلاع دارم واسه رندر كارهاي گرافيكي (نه رندر بازي) فقط پردازنده و RAM درگير هستند (مادربورد هم كه توي همه كارهاي درگيره). ميشه لطف كنيد يه نمونه با مدرك مثال بزنيد كه توي كارهاي رندر مثل 3DS Max يا Premier كارت گرافيك هم مي تونه موثر باشه(البته سري Nvidia Quadro كه مخصوص اينكاره جزء استثناء ها هست اما 4890 فكر كنم هيچ تاثيري نداشته باشه و فقط بدرد بازي بخوره).برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با تقديم احترام. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول



Bookmarks