برد تخصصی اورکلاک به چه درد یک کاربری که استفاده گرافیکی داره میخوره ؟ و سوال دوم اینکه با توجه به استفاده های Multi-Thread ایشون 755 به نظرتون بیشتر به کارشون میاد یا 1366 ؟!

با توجه به بودجه ایشون به هیچ وجه 775 پیشنهاد نمیشه به خصوص یک برد مخصوص اورکلاک !
كاملا تاييد ميكنم.

رضا جان در مورد مادربرد خدمتتون عارض بشم که این مادربرد با توجه به 200 هزار تومن قیمت بالاترش نمیارزه به نظر من همون P6T معمولی را بگیرند بعد روش یک کارت صدای حرفه ای بگذارند انتخاب بهتری هست . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شهريار عزيز. به نظر من بازم برميگرده به ميزان كارآيي كه طرف از سيستم صداي كامپيوتر بخواد. معمولا كارت صداي Onboard اگر بخواد جداگانه تهيه بشه(درصورتي كه وجود داشته باشه) مجموعا قيمتش بالاتره از حالتي كه با مادربورد Obboard خريداري بشه. كارت صداي مادربوردي كه بنده عرض كردم از برند مطرح Creative هست و كارآيي خيلي خوبي داره. اما اگر اين كارت واسه ايشون كفايت نكنه مسلما فرمايش شما كاملا درسته. پس با احترام كامل به فرمايش شما به نظر بنده تا كاربري ايشون از كارت صدا مشخص نشه نظر قطعي نميشه داد. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
گرافیک را هم وحید جان مشخص کن کار طرف چیه ( بپرس ازش ) ولی قطعاً پایین تر از 4890 نگیر چون این سیستم اگه قراره کار های گرافیکی از جمله رندر انجام بده گرافیک پایین تر به درد ایشون نمیخوره .
شهريار عزيز. تا جايي كه بنده اطلاع دارم واسه رندر كارهاي گرافيكي (نه رندر بازي) فقط پردازنده و RAM درگير هستند (مادربورد هم كه توي همه كارهاي درگيره). ميشه لطف كنيد يه نمونه با مدرك مثال بزنيد كه توي كارهاي رندر مثل 3DS Max يا Premier كارت گرافيك هم مي تونه موثر باشه(البته سري Nvidia Quadro كه مخصوص اينكاره جزء استثناء ها هست اما 4890 فكر كنم هيچ تاثيري نداشته باشه و فقط بدرد بازي بخوره).
با تقديم احترام. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید