بهتر بود از یه کپچر و کارت صدای قوی به همراه یه سیستم مناسب استفاده می کردید.
درهر صورت مبارک.
بهتر بود از یه کپچر و کارت صدای قوی به همراه یه سیستم مناسب استفاده می کردید.
درهر صورت مبارک.
D J V A H I D (11-08-09), Olesius (12-08-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks