قویتر داریم تا قویتربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط feat برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگه صرفا قدرت خروجی آمپلیفایر مهم باشه بله زیاد داریم ولی RMS بیشتر دلیل بر کیفیت بالاتر نیست ، فقط حجم صدا میره بالاتر
یه زمانی وضعیت خوب بود اسپیکرهای Altec Lansing میومد تو ایران ولی الان نه
لاجیتک هم میتونه گزینه خیلی خوبی باشه مدل Z906 که 5.1 هست و نیاز به کارت صدای 5.1 کاناله خوب دارید ، قیمتش هم فک کنم نزدیک 1 میلیون باشه







پاسخ با نقل قول
Bookmarks