سلام

من هم با تاج گرامی موافقم

اگر شما صدا باز هستید و آمپلیفایر و باند حرفه ای دارید به هیچ عنوان اسپیکرهای موجود در بازار در این رنج قیمت به شما فاز نخواهد داد برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

یک کارت صدای خوب تهیه کنید و آن را به آمپیلیفایر خود وصل نمائید
سلام، اول از همه من باید تشکر کنم که وقت گذاشتید همگی‌ جواب من رو دادید .
مرسی‌ از نظرتون ، خوب شما با چه رنج قیمت اسپیکر پیشنهاد می‌کنید ؟ یعنی‌ می‌گید همین سیستم‌های ضبط طبقه‌ای با رنج قیمت ۶۰۰ تا ۸۰۰ تومان با کیفیت تر از اسپیکر لاجیتک مدل z5500 هست؟