برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط تاج برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من یه ضبط طبقهای دارم، امپیلی فایر مرنتز ، بلندگو کنوود [ ویکر ] ولی دنبال صدای با کیفیت تر هستم






پاسخ با نقل قول
Bookmarks