دیگه فکر نکنم بیشتر از اینا بتونی با این قیمتا صدای مناسب بگیری مگه اینکه بخوای روی سیستمهای حرفه ای لامپی مانور بدی که اون دیگه تو تخصص و حیطه کاری من به هیچ عنوان نیست.
اینم یه لینک مفیدhttp://setson.persianblog.ir/
دیگه فکر نکنم بیشتر از اینا بتونی با این قیمتا صدای مناسب بگیری مگه اینکه بخوای روی سیستمهای حرفه ای لامپی مانور بدی که اون دیگه تو تخصص و حیطه کاری من به هیچ عنوان نیست.
اینم یه لینک مفیدhttp://setson.persianblog.ir/
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks