طی مکاتباتی که با یه شرکت داشتم متوجه شدم که روی چیپهای بکار رفته در تی وی کارتها Decoder فارسی قرار نداره ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط downloadsoft برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یعنی امکان استفاده از تلتکست فارسی در تی وی کارتها ( اقلاً خیلی از تی وی کارتها) وجود نداره
در هر صورت شما اینجا رو بخونید ببنید موفق میشید یا نه :
http://www.pcnetwork.ir/showthread.php?t=24
سپاس







پاسخ با نقل قول
Bookmarks