اقا نصب کردم الای پیشنهاد میکنم شما هم بگیرین jvc تازه خوبی این انتن اینکه کاری به سمت انتن نداره کانالامم صافه گفتم خبرشو بدم. بوسترم دارهتازه.
هر کی نداره بره بگیره راضی نبود بره پس بده فروشنده ها انقدر اطمینان دارند که کسی پس نمیفرسته.(چشمک)
اقا نصب کردم الای پیشنهاد میکنم شما هم بگیرین jvc تازه خوبی این انتن اینکه کاری به سمت انتن نداره کانالامم صافه گفتم خبرشو بدم. بوسترم دارهتازه.
هر کی نداره بره بگیره راضی نبود بره پس بده فروشنده ها انقدر اطمینان دارند که کسی پس نمیفرسته.(چشمک)
تشکر شما موجب دلگرمی ما میشود.
M A H R A D (14-09-07)
Administrator
دوست عزیز قیمتش چنده؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط downloadsoft برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
باور نمیکنی بگم 10000 تومن.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تشکر شما موجب دلگرمی ما میشود.
M A H R A D (14-09-07)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks