سلام.
همه چیز بستگی به تیونر کارتتون داره
تیونر تی وی کارتها رو نمیشه ا تیونر تلویزیون مقایسه کرد و در واقع خیلی ضعیفتر هستند
بهترین راه حل استفاده از آنتنهای بوستر دار هست
Administrator
سلام.
همه چیز بستگی به تیونر کارتتون داره
تیونر تی وی کارتها رو نمیشه ا تیونر تلویزیون مقایسه کرد و در واقع خیلی ضعیفتر هستند
بهترین راه حل استفاده از آنتنهای بوستر دار هست
1. در مورد انتن های بوستر دار میشه بیشتر توضیح بدینبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
2. و بگین بهترین انتن که میشه 8 تا کانل صاف گرفت چیه؟
کاربر شهرسختافزار
دوست من به احتمال زیاد تیونر شما ضعیفه و این بر میگرده مارک و مدل اون برای همین شما نیاز به یک انتن و بوستر مناسب برای دریافت و تقویت سیگنال تلویزیونی دارید !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط downloadsoft برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما اگه در پایتخت هستید میتونید از یک انتن خفاشی که بوستر دار هم استفاده کنید برای نقاط داری سیگتال ضعیف انتن با دایرکتور و رفلکتور دار توصیه میشه چون استفاده از انتن خفاشی در نقاط کوهستانی و بین ساختماهای بلند موجب ایجاد سایه تصویر میشه که این خودش یه مشکل بزرگ در دریافته.
من در مشهد هستم یعنی برای مشهد انتن خفاشی سیماران خوب نیست؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط makintash برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یعنی باید سیگنال هاشو تقویت کنم یا به عبارتی آنتن های بوستر دار بگیرم برای تقویت سیگنال به جای انتن خفاشی ؟
آخرین ویرایش توسط downloadsoft در تاریخ 11-09-07 انجام شده است
کاربر شهرسختافزار
دوست من اگه فضای جلوی اتن بازه مشکلی نداره اما اگه بخوای تو فضای بین ساختمانها استفاده کنی کمی دچار مشکل میشه!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط downloadsoft برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کلا انتن خفاشی میتونه نیاز شما را بر طرف کنه.
آخرین ویرایش توسط makintash در تاریخ 11-09-07 انجام شده است
Administrator
خب نمیشه نظر قطع داد که حتما 8 تا کانال رو صاف صاف بگییره ( به تیونر شما بستگی داره)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط downloadsoft برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستی اگه توی تنظیمات کارتت جایی واسه نوع سیستم هست بذارش روی PAL-B ( بقیه رو هم امتحان کن)
البته نوع و جنس سیم به کار رفته برای اتصال کارت به آنتن هم خیلی موثره در کیفیت
من در کل نظرم اینه که شما یه آنتن خفاشی سیماران بگیرید که خودش 20 متر سیم کواکسیال مرغوب هم داره ( البته قیمتش گرونتر از بقیه است)
======
آنتن های بوستر دار کارشون تقویت سیگنالهاست که کیفیت این کار بستگی به نوع ترانزیستور بکار رفته در اونها داره
این رو هم گفتم بذارم شاید مفید باشه:
downloadsoft (11-09-07)
ممنون مهرداد جان از جوابت من تاپیک این سایت زیرو رو کردم تو یک پست یادم از 8 کانال عکس گرفته بودین همشون صاف بود شما خودتونم با این انتن گرفته بودین ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ادرس پست:
آخرین ویرایش توسط downloadsoft در تاریخ 11-09-07 انجام شده است
Administrator
نه عزیز ... اون آنتنش هانی بودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط downloadsoft برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته توجه داشته باشید که آنتن در ارتفاع 20 متری نصب شده بود
من نظرم روی همون سیماران هست
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks