من در مشهد هستم یعنی برای مشهد انتن خفاشی سیماران خوب نیست؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط makintash برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یعنی باید سیگنال هاشو تقویت کنم یا به عبارتی آنتن های بوستر دار بگیرم برای تقویت سیگنال به جای انتن خفاشی ؟






پاسخ با نقل قول
Bookmarks