همه نرم افزارا رو تست کردم. ریوا هم مشکل داشت با این درایور نمی اومد بالا. قسمت اورکلاک و ... ظاهر نمی شد.
HWBOT SSA Member
همه نرم افزارا رو تست کردم. ریوا هم مشکل داشت با این درایور نمی اومد بالا. قسمت اورکلاک و ... ظاهر نمی شد.
34 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 34 میهمان)
Bookmarks