دستت درد نکنه معین جان. باید روش کار کنم. به نظرت روی ایر OCP ش کنم ؟
خودمم حس کردم کارت زور می زنه اما ... بگووو. بایوسش پوکیدست. بایوس مدل رفرنس هم فکر نمی کنم بشه ریخت. درسته؟
این کارت تازه به دستم رسیده با مین و رم و ....
GTS450 EVGA SC اصلا جالب نیست خنک کنندش. ولتاژ کورشم رو 1134 محدوده حتی اگر روی 1164 بزاریش.
http://hwbot.org/community/submissio...50_21347_marks
خیلی کارت باحالی هست از نظر پرفومنس.مثل 4870 هست یکم قوی تره. می خواستم کور 1000 بزنم اما نشد دیگه.








پاسخ با نقل قول

Bookmarks