تست های دیشب ساعت 4 همراه با ریتالین :p
AQ مارک که منم دارم عاشقش می شم مثل نیماااا.
http://www.hwbot.org/community/submi...t_312901_marks
01 که روی کور گرافیک یه کم مشکل داشت :
http://www.hwbot.org/community/submi...gt_80371_marks
03 که تو قسمت مادر نیچر یه 2 ثانیه ای وای میسته !!!! به خاطر کمبود ولتاژه . اه
http://www.hwbot.org/community/submi...gt_44697_marks
دوستان کارتی که من دارم ساخت گیگا هست برد رفرنس هم نیست تو ویندوز تا 1.4 ولت می شه بهش ولت داد با HUD که می شه 1.55 ولت واقعی. اما این کارت روی 1.4 ولت OVP داره ! و من مجبورم ولتاژ رو دقیقا روی 1.337 نگه دارم که با دراپ خوردن و بالا رفتن ولتاژ به 1.4 ولت نرسه و دقیقا روی 1.397 روی تست ها وایسته. البته هارد مودشم کردم.
دوستان کسی OVP این کارت رو نداره؟
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید








پاسخ با نقل قول
Bookmarks