درود دوستان گل
بهتون بابت اين اتفاق عالي تبريك ميگم و هميشه موفق و پيروز باشيد . بسيار ارزش داره چون ايران به كشورهاي ديگه داره نزديك ميشه و كانادا رو طوري پشت سر گذاشته كه فكر نكنم حالا حالا ها با اين روند بهمون برسه .
مرسي بچه ها
درود دوستان گل
بهتون بابت اين اتفاق عالي تبريك ميگم و هميشه موفق و پيروز باشيد . بسيار ارزش داره چون ايران به كشورهاي ديگه داره نزديك ميشه و كانادا رو طوري پشت سر گذاشته كه فكر نكنم حالا حالا ها با اين روند بهمون برسه .
مرسي بچه ها
فقط و فقط یک ذره بیشتر بهش فکر کن , شاید اشتباه کردی !!!
www.LionComputer.ir
آقای حسینی ممنونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط saeed_hosseiny برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این 260 داره پشمک میزنه
تو تایپیکش اعلام کردم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بالا تر نره برش میدارم
منظورت چشمك بود ديگه ؟؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Amir.l برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تقديمت ميشه عزيز
فقط و فقط یک ذره بیشتر بهش فکر کن , شاید اشتباه کردی !!!
www.LionComputer.ir
25 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 25 میهمان)
Bookmarks