به نظر شما مشکل چیه که x51 نمی آد؟ بالا نمی آد. ( این فرکانس تست شده و می آد اما ترکیب x51 و بیس 106.1 به مشکل بر می خوره) .
HWBOT SSA Member
به نظر شما مشکل چیه که x51 نمی آد؟ بالا نمی آد. ( این فرکانس تست شده و می آد اما ترکیب x51 و بیس 106.1 به مشکل بر می خوره) .
24 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 24 میهمان)
Bookmarks