سلام اشکان جان ! آقا نتیجه ای که گرفتی رو برای ما نمیزاری ؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
سلام اشکان جان ! آقا نتیجه ای که گرفتی رو برای ما نمیزاری ؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تو هر کاری همه جورش هستن !!!
یه عده فقط نظر میدن , یه عده شروع نکرده قسم میخورن که بهترینن ، بابا اعتماد به نفس !!!
یه عده هم هستن . . .ولی بودن و نبودنشون فرقی نمیکنه ...فقط یه سری یه جنبشو شکل میدن ...
با هر قدم جهت آینده کل جنبشو برا همه مشخص میکنن ... اونان که تاریخو با دستاشون مینویسن ...
ashkan408 (18-01-10)
9 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 9 میهمان)
Bookmarks