خوب عالیه .
ولتاژ هم از بی دقتی من بود من اسکرین شات CPU Z رو که دیدم حواسم نبود که سیستم در حالت C1E هست و ولتاژ دراپ خورده .
ولتاژ DDR2 رو به 2.1 افزایش بده و External Clock رو برابر 343 قرار بده ولتاژ سی پی یو رو 1.375 قرار بده .
و به همین شکل اگر روی 343 پایدار بود کم کم شروع کن به بالا بردن External Clock مثلا 3 تا 3 تا ، تا جایی که به نا پایداری بخوری و اگر دوست داشتی ادامه بدی میتونی باز ولتاژ بدی ولی پیشنهاد نمیدم برای 24/7 از 1.4V بیشتر بدی .
من فکر میکنم تا 380 رو موفق شی با همین ولتاژ ها . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







پاسخ با نقل قول
Bookmarks