ممنون فقط چرا از ي حدي هرچي فركانس سي پي يو بيشتر ميشه fps بنچ مارك بازيا كمتر ميشه
کاربر شهرسختافزار
ممنون فقط چرا از ي حدي هرچي فركانس سي پي يو بيشتر ميشه fps بنچ مارك بازيا كمتر ميشه
10 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 10 میهمان)
Bookmarks