تنظیمات این طوری هست:برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تنظیمات اینطوری هست:
CPU Core Voltage : 1.24
DRAM Bus Voltage : 1.55
IOH Core Voltage : 1.10
CPU VTT Voltage : 1.16
QPI Frequency : Auto
BLCK : 133
Turbo Mode : Enable
PPM Function : Enable
DRAM Frequency : Auto
Uncore Frequency : Auto
HT Technologhy : Enable
Active Processor Cores : All
Virtaulization : Enable
Memory Lowgap : 1536
که من HT رو غیر فعال کردم هسته ها رو به دو تا تقلیل دادم و BLCK رو کردم 21
البته منطور از ولتاژ 1.23 رو متوجه نشدم که ولتاژ خود CPU رو گفتید یا VTT رو؟
برای VTT که از VTT Voltage استفاده میشه. برای CPU ولتاژ باید از CPU VID Control استفاده کنم؟
چون توی بایوس چیزی به اسم CPU Core Voltage برای تغییر ندیدم و فقط در قسمت آخر جن بایوس ولتاژ ها رو ذکر کرده.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks