بدون اور هم تنضیمات رو یکم تغیر بدین (مربوط به چیز دیگه) saveکنید ببینید همین مشکل دوباره ایجاد میشه یا نه؟
اگه شد احتمالا از باطری بایوستون هستش
HWBOT SSA Member
بدون اور هم تنضیمات رو یکم تغیر بدین (مربوط به چیز دیگه) saveکنید ببینید همین مشکل دوباره ایجاد میشه یا نه؟
اگه شد احتمالا از باطری بایوستون هستش
مردمان به خیال این که آینده بهتر از حال است به امید آینده می نشینند اما نمی دانند که اگر دست روی دست بگذارند آینده بدتر از حال می شود
=================--------------------
سینوهه
Saeed-Milan (10-05-09)
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks