رم های شما DDR2 هستند و ولتاژی که شما اعمال کردید خیلی خیلی نجومی هست برای اون فرکانس و میتونه داغون کنه ماژول هاتونو . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید خیلی سریع بیاریدش پایین
سیستم عاملم بالا نیومد وقتی ولتاژ را به 0.55 که میشه 1.1 کاهش دادم کمتر از 2.0 نمیشه , نمیدونم چرا ولی تا سیستم میاد بالا صفحه آبی میاد (وقتی ولتاژ کمه) من اصلا فرکانس over نکردم فقط ولتاژ بالا بردم میخواستم که پروفایل به من پیشنهاد کنید , مرسی .