ممنون از راهنماییتون , کولینگ تا الان (رم) هیچی ولی بزودی از فن geil استفاده میکنم حقیقتش من ولتاژ 3.7 هم دادم و به مدت 30 دقیقه هم کار کردم و مشکل memory هم نداشتم ولتاژ را به 1.98 کاهش میدم چون دوستی را میشناسم که با این ولتاژ کار میکنه , اگه میشد فهمید دمای رم چقدر هست خیلی بهتر میشد فرکانس بهش داد , هدف من از oC چیزی جز preformance نیست نه رکورد هم واسه اشخاص حرفه ای مثل شماست ;-) خوب پس با این وجود :
corsair DOMINATOR - 2X2GB DDR2 -1066 MHz -PC2-8500 C5
intel Q6600
GA-X48-DQ6
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
و فن tuniq که امروز تهیه کردم , برای اینکه بتونید کمکم کنید این عکس هم میذارم.








پاسخ با نقل قول
Bookmarks